gæstebog

søndag den 19. august 2012

om mig

facebook: Henriette hjorth Hansen

mail: blue-crush81@hotmail.com

jeg er en pige på 39år jeg går hjem på pansion pga jeg har en svær deprision og angst og nogen andder psykiskke liddelser men jeg gå på et værrested 3 gand om uge

kreative jeg laver uroer kort æskker lysestage billeder boderrer strikker og hækller og os medet
osse skrive jeg os lidt digte jeg sælger os mande af di kreative ting jeg laver
så vil du/i købe noget så skriv til mig og hvis du vil ha strikket noget annet in vad jeg har billeder af så finder vi os ud af det
ha en dejli dag allesammen
læg en lille hilsen i min gæsttebog nu du er forbi min blog så bli jeg glad

ps kommer mer sender

3 kommentarer:

  1. hej

    flotte ting, du har, skal da ihvertefald prøve at strikke det lange halstørklæde med kvaster på, er sikker på at min datter på 12 vil elske at få sådan et.

    SvarSlet
    Svar
    1. hej lene
      ja det var os en pige på 11 jeg strikket det til det der er billed af så jeg er sikker på din datter på 12år vil bli ridti glad for sådan et kh lene

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet